زنـــــــــــدگی یـک رویــــــــــــــــــــــاســـــــــــت

زنـــــــــــدگی یـک رویــــــــــــــــــــــاســـــــــــت
رویــــــــای وصـــــــــــــال انگیـــــــــــــــــــــــــــــز 
نويسندگان
آخرين مطالب

ديدار نخواهيم داشت اما بسيار خوشحالم که بازيکنان مصدوم به تيم ما اضافه مي‌شوند. اگر بتوانيم 2 بازي آينده خود را در ليگ برتر را با پيروزي پشت سر بگذاريم دستمان به جام قهرماني نزديک‌تر خواهد شد.

سرمربي استقلال درباره تغييرات مديريتي باشگاه پرسپوليس تاکيد کرد: حق ندارم درباره تيم‌هاي ديگر صحبت کنم. تنها از رويانيان تشکر مي‌کنم، از معدود افرادي بودم که گفتم افراد سياسي و نظامي در ورزش ورود نکنند چرا که معتقد بودم آمدن هر يک از آنها مصادف با خانه‌نشيني يک مدير ورزشي خواهد بود. با اين حال رويانيان از معدود مديران اين دسته بود که تحول خوبي در پرسپوليس ايجاد کرد و من به عنوان عضو کوچکي از جامعه فوتبال از زحمات رويانيان تشکر مي‌کنم. او کارهاي بزرگي براي پرسپوليس انجام داده است.

قلعه‌نويي تصريح کرد: براي علي آقاي پروين استاد و بزرگتر خودم هم آرزوي موفقيت دارم و اجازه دهيد چيز ديگري نگويم، طبيعتا ما هم مدير خبره‌اي چون فتح‌الله‌زاده را داريم که همکاري او با هيئت مديره سبب شده به مشکل برنخوريم و مشکلات را پشت سر بگذاريم. شايد ارتباطاتي که رويانيان داشت را فتح‌الله‌زاده نداشته باشد اما به عنوان مديري خبره و نفر اول اجرايي کمک زيادي به استقلال کرده و کار را به خوبي پيش برده است.

وي در مورد انتقادها به آندرانيک تيموريان خاطرنشان کرد: با اين بحث‌ها فوتبال ما به جلو نمي‌رود. تيموريان يک بازيکن سوپر حرفه‌اي است که در ليگ جزيره (انگليس) بازي کرده است. او در ليگ‌هاي الکي نبوده که بخواهد کارهاي بچه‌گانه انجام دهد. در صحنه برخورد با عشوري هم آنها روبروي من بودند، عشوري به تيموريان آويزان شده بود و تيموريان قصد حرکت داشت که دستش به صورت عشوري برخورد کرد و بعد از آن از اين بازيکن عذرخواهي کرد.

سرمربي استقلال تاکيد کرد: از تيم‌هاي ديگر مي‌خواهم که درباره خودشان صحبت کنن. 17،18 سال در استقلال بودم اما زماني که به تراکتورسازي و سپاهان رفتم هيچ صحبتي درباره استقلال نکردم، آن وقت آنها چطور به خودشان اجازه مي‌دهند درباره تيم ما صحبت کنند؟ به عنوان نمونه بازيکني گفته استقلال در هفته‌هاي آينده امتياز از دست مي‌دهد؛ بهتر است اين افراد تمرکز خود را بر روي تيم خودشان بگذارند.

قلعه‌نويي افزود: اين رفتار درست نيست و تمام ايران آندرانيک تيموريان را دوست دارند. بهتر است اين بازي را شروع نکنند چرا که به نفع فوتبال ما نيست و آنها بايد بيشتر به دنبال کارهاي تاکتيک تيم خودشان باشند.

وي در مورد مقايسه شرايط تيم ملي در زمان سرمربيگري خودش با شرايط فعلي اظهار داشت: اصلا اين شرايط قابل قياس نيست. زماني که من سرمربي تيم ملي بودم فدراسيون رئيس نداشت و تعليق شده بود. ضمن آنکه 2 گروه سياسي که به جان هم افتاده بودند بر سر من معامله کردند. اين موضوع را آخوندي، سخنگوي پيشين سازمان تربيت بدني به من گفته و حتي از من درخواست حلاليت کرد و گفته بود که ما بر سر اساسنامه در مورد تو معامله کرديم.

سرمربي اسبق تيم ملي فوتبال ادامه داد: من به گروه خودمان افتخار مي‌کنم، زماني که به مالزي مي‌رفتيم قرارداد تمام اعضاي کادر فني تمام شده بود. ما يک سال هدايت تيم ملي را بر عهده داشتيم، در رنکينگ اول بوديم و به صورت ميانگين 2/11 امتياز از هر بازي کسب کرده بوديم. شايد هيچ‌کس اين کار را نکند اما ما بدون قرارداد به مسابقات رفتيم و تاريخ بايد به آن گروه افتخار کند.

قلعه‌نويي گفت: حتي شرايط زمين کمپ هم با آن دوران قابل مقايسه نيست. در آن دوران زمين کمپ خشک شده بود و ما از شهرداري خواهش کرديم با ماشين آبپاش به آنجا آب بپاشد. ما در اين شرايط با تيم ملي کار کرديم آن هم بعد از جام‌جهاني. در آن دوران تيم ملي «ب» را تشکيل داديم که ماحصلش اکنون در ليگ برتر و تيم ملي فعلي بازي مي‌کند. شرايط دوران من قابل قياس با هيچ دوره‌اي نخواهد بود و شايد قسمت ما اينگونه بود.

وي گفت: خوشخبتانه هم‌اکنون تمامي ارکان در ايران در خدمت تيم ملي هستند که البته بايد همينگونه باشد. همان اندازه که به فکر مذاکرات ژنو هستند به فکر فدراسيون و تيم ملي هستند. دست به دست هم مي‌دهند و حتي ليگ را به خاطر تيم ملي جابه‌جا مي‌کنند، البته من معتقدم بايد الگوبرداري جايگزين کارهاي من‌درآوردي شود.

سرمربي استقلال تصريح کرد: 31 تيم ديگر به غير از ايران در جام‌جهاني حضور دارند و بايد ببينيم آنها چه رفتاري انجام مي‌دهند. شايد عده‌اي پاسخشان اين باشد که تمرينات در ايران نسبت به آنجا کيفيت کمتري دارد اما واقعيت اين است که مسابقات ليگ تيم ملي ما را به جام‌جهاني برده است. زحمات کي‌روش را قبول دارم و از آن تشکر مي‌کنم، تعامل کاملي با او داريم اما ليگ هم در صعود تيم ملي به جام‌جهاني سهم داشته است.

قلعه‌نويي در ادامه گفت: رهبري کي‌روش به عنوان يک مربي باتجربه و بزرگ در اين صعود سهم داشته و از او تشکر مي‌کنم اما بايد ديد 31 کشور ديگر چه رفتاري انجام مي‌دهند. به عنوان مثال در تيم بايرن‌مونيخ ريبري هم در بوندس‌ليگا و هم در جام‌حذفي و هم در ليگ قهرمانان اروپا بازي مي‌کند و بايد در جام‌جهاني هم حضور داشته باشد بنابراين نبايد من‌درآوردي حرف بزنيم و کار کنيم تا سبب انحراف فکري مردم شود. بايد تعامل داشته باشيم چرا که باشگاه‌ها هستند که تيم ملي را درست مي‌کنند.

وي درباره گفته مي‌شود برخي بازيکنان براي حضور در اردوي تيم ملي تيم‌هاي خود را ترک مي‌کنند خاطرنشان کرد: اگر حرف بزنم سوءتفاهم مي‌شود. جواب را در سوال خود داديد که اين بازيکنان براي حضور در اردوهاي تيم ملي به ليگ‌هاي ديگر مي‌روند. من اين موضوع را نگفتم و اين را مردم هم مي‌دانند.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: ورزشی,
[ جمعه 4 بهمن 1392 ] [ 16:3 ] [ maj7 ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 22
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 23
بازدید ماه : 101
بازدید کل : 28281
تعداد مطالب : 150
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1